Zwroty i Reklamacje

Jeżeli chcesz zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie, w tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

Pamiętaj, że na zwrot produktu masz 14 dni od dnia jego odebrania. Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.

Procedura zwrotu w naszym sklepie jest bardzo prosta:

KROK 1 – WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, na początek pobierz i wypełnij formularz zwrotu dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.

Następnie, wydrukuj wypełniony formularz.

KROK 2 – PRZYGOTUJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM

Wydrukowany formularz oraz zwracany produkt umieść w paczce, w której zamierzasz go odesłać.

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci przesyłkę – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.

Paczka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia produktu, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Cipieniędzy.

KROK 3 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM

Gotową paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod następujący adres:

Berries&Co

ul. Zelwerowicza 44

02-928 Warszawa

KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY

Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.

Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za zamówienie.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem shop@berriesandco.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 881 027 928.

Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć reklamację. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.

Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru.

Podstawą do złożenia reklamacji nie mogą być:

  • rysy
  • wgniecenia
  • odbarwienia
  • odpadające lub starte złocenia
  • elementy zerwane, odłamane lub w inny sposób odłączone od Towaru na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z Towarem
  • powstałe po dostarczeniu towaru i będące skutkiem zwykłego zużycia towaru, używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem lub nieprawidłowej konserwacji towaru.

Reklamacje produktu oparte na powyższych podstawach nie będą uwzględniane.

Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta:

KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

W ramach reklamacji możesz:

domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy albozłożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące informacje:Twoje imię i nazwisko;numer zamówienia;numer rachunku bankowego;datę dostarczenia towaru;opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.

Alternatywnie, do złożenia reklamacji możesz wykorzystać formularz dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.

Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.

Gotową reklamację wyślij pod adres: shop@berriesandco.pl.

KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.

KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

Wymiana lub naprawa produktu

Jeżeli w ramach reklamacji oczekujesz wymiany produktu na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Nastęnie, dostarczymy Ci nowy produkt lub produkt naprawiony.

Obniżenie ceny produktu

Jeżeli natomiast oczekujesz obniżenia ceny produktu, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną, a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.

Zwrot produktu

W przypadku, gdy w ramach reklamacji chcesz odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, odeślij produkt (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:

Berries&Co
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci zamówienie – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Przesyłka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł.

Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.

Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za produkt.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem shop@berriesandco.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 881 027 928.