REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizujemy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
Czas ich realizacji, do momentu zlecenia wysyłki, wynosi 24-48 godzin. Zamówienia złożone do godz.12:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia. Od momentu przekazania jej kurierowi, Twoja biżuteria powinna dotrzeć do Ciebie nie później niż w ciągu 48 godzin.
Zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami, a postaramy się jak najszybciej przygotować Twoje zamówienie.
DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Płatności internetowe realizowane są za pośrednictwem TPAY.COM. Zamówienie możesz opłacić: szybkim przelewem, BLIK, kartą płatniczą/kredytową, via Paypal, lub tradycyjnym przelewem internetowym.
Jeżeli wybierzesz przelew tradycyjny, pamiętaj, aby w jego tytule podać numer swojego zamówienia oraz opłacić zamówienie w ciągu 3 dni.
Nowy numer rachunku bankowego oraz dane firmowe:
Berries&Co. S.C.
ul. Mokotowska 46/7
00-543 Warszawa
Zamówienia doręczamy za pośrednictwem:
DHL – koszt przesyłki: 16 zł
DHL Premium – koszt przesyłki: 22 zł
INPOST kuriera – koszt przesyłki: 15 zł
INPOST paczkomatów 24/7 – koszt przesyłki: 13 zł
INPOST PACZKA w WEEKEND – koszt przesyłki: 16 zł
Kurierzy dostarczają zamówienia w ciągu 24-48 godzin.
Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł wysyłamy bezpłatnie (oferta nie dotyczy usługi „Podaruj Berries balonem”).
Zależy Ci na czasie lub chcesz wysłać przesyłkę za granicę?
Skontaktuj się z nami – zrobimy, co w naszej mocy, żebyś otrzymał ją jak najszybciej i we wskazane miejsce na ziemi.
ODBIÓR OSOBISTY
Swoje zamówienie możesz odebrać bezpłatnie w SHOWROOMIE Berries&Co. O tym, że jest gotowe do odbioru, poinformujemy Cię drogą mailową.
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa
Pn. - Pt. 10:00 - 17:00
ZWROTY
W ciągu 14 dni od daty zakupu możesz zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz znajdujący tutaj.
Nieużywany towar wraz z wypełnionym formularzem wyślij na poniższy adres:
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa
Pn. - Pt. 10:00 - 17:00
Zwracany towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu Berries&Co oraz zapakowany tak, aby w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
W przypadku usługi „Podaruj Berries balonem” przysługuje prawo zwrotu jedynie zakupionego towaru (przesyłka balonowa nie podlega zwrotowi).
REKLAMACJE
Abv złożyć reklamację wypełnij formularz reklamacyjny, który pobierzesz tu i prześlij go na maila na: shop@berriesandco.pl. Produkt możesz wysłać do nas drogą pocztową lub dostarcz go osobiście do naszego Showroomu.
Prześlij produkt na adres:
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa
Pn. - Pt. 10:00 - 17:00