NASZE ROZMIARY

Naszyjniki

Rozmiar Całkowita długość naszyjnika
XS 39 cm
S 41 cm
M 45 cm

Bransoletki

Rozmiar Całkowita długość bransoletki
S 15,5 cm
M 16,5 cm

Pierścionki

Rozmiar Obwód wew. pierścionka Średnica pierścionka
6 46 mm 14,6 mm
11 51 mm 16,2 mm
13 53 mm 16,8 mm
15 55 mm 17,5 mm

Jak wybrać właściwy rozmiar bransoletki?

Owiń kawałek nitki lub sznurka wokół nadgarstka zostawiając odrobinę luzu. Następnie przyłóż go do linijki lub centymetra krawieckiego.

Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka?

Owiń kawałek nitki lub sznurka wokół palca zostawiając odrobinę luzu. Następnie przyłóż go do linijki lub centymetra krawieckiego.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizujemy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.

Czas ich realizacji, do momentu zlecenia wysyłki, wynosi 24-48 godzin.

Od momentu przekazania jej kurierowi, Twoja biżuteria powinna dotrzeć do Ciebie nie później niż w ciągu 48 godzin. Zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami, a postaramy się jak najszybciej przygotować Twoje zamówienie

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Płatności internetowe realizowane są za pośrednictwem TPAY.COM.
Swoje zamówienie możesz opłacić: szybkim przelewem, kartą płatniczą/kredytową, via Paypal, lub tradycyjnym przelewem internetowym.
Jeżeli wybierzesz przelew tradycyjny, pamiętaj, aby w jego tytule podać numer swojego zamówienia.

Nowy numer rachunku bankowego oraz dane firmowe:

ING Bank Śląski: 93 1050 1038 1000 0092 7940 7937
Berries&Co. S.C.
ul. Mokotowska 46/7
00-543 Warszawa

Zamówienia doręczamy za pośrednictwem:
DHL – koszt przesyłki: 15 zł
INPOST kuriera – koszt przesyłki: 13 zł
INPOST paczkomatów 24/7 – koszt przesyłki: 12 zł

Kurierzy dostarczają zamówienia w ciągu 24-48 godzin.
Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł wysyłamy bezpłatnie (oferta nie dotyczy usługi „Podaruj Berries balonem”).

Zależy Ci na czasie lub chcesz wysłać przesyłkę za granicę?
Skontaktuj się z nami – zrobimy, co w naszej mocy, żebyś otrzymał ją jak najszybciej i we wskazane miejsce na ziemi.

OBIÓR OSOBISTY

Swoje zamówienie możesz odebrać bezpłatnie w SHOWROOMIE Berries&Co. O tym, że jest gotowe do odbioru, poinformujemy Cię drogą mailową.

Showroom Berries&Co.
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa

Pn. 10:00 - 17:00
Wt. 10:00 - 18:00
Śr. 10:00 - 17:00
Czw. 10:00 - 17:00
Pt. 10:00 - 18:00

Gwarancja berries&co.

Złocenie biżuterii zakupionej bezpośrednio w naszym sklepie internetowym, objęte jest 24 – miesięczną gwarancją (licząc od dnia zakupu).
Wyjątek stanowią produkty z kolekcji „POWERSTONES”, dla których czas gwarancji wynosi 6 miesięcy.

Podstawą skorzystania z gwarancji jest dostarczenie nam produktu wraz z oryginałem faktury/paragonu. Produkt powinien być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami Berries&Co.

Gwarancja nie obejmuje m.in.: wad powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych takich, jak np.: zerwany łańcuszek, czy wygięty pierścionek. Gwarancji nie podlegają także produkty zgubione lub utracone w wyniku kradzieży.

Twoją biżuterię możemy odświeżyć w każdej chwili! Jeżeli okres gwarancji się skończył, zrobimy to za niewielką opłatą. Napisz do nas na adres: [email protected]



PIELĘGNACJA


Aby utrzymać swoją biżuterię w jak najlepszym stanie i uniknąć jej zniszczenia, używaj jej zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami:
- Unikaj bezpośredniego kontaktu z perfumami, silnymi detergentami oraz kosmetykami.
- Zdejmuj w czasie kąpieli i mycia rąk, ograniczaj kontakt z wodą i wilgocią.
- Nie śpij w biżuterii. W nocy i zawsze, kiedy nie masz jej na sobie, przechowuj ją w oryginalnym opakowaniu.
- Sport, to zdrowie, ale nie służy Twojej biżuterii. W kontakcie z potem, może się niszczyć, więc zdejmuj ją w czasie każdej aktywności fizycznej.
- Srebro w kontakcie z tlenem ciemnieje – to normalne. Aby przywrócić jego blask przecieraj je specjalną ściereczką do srebra, możesz też je czyścić zgodnie z instrukcjami, które znajdziesz w naszych highlights PIELĘGNACJA na Instagramie.

ZWROTY I REKLAMACJE

W ciągu 14 dni od daty zakupu możesz zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. W tym celu wypełnij formularz znajdujący się na odwrocie załączonego do przesyłki rachunku, możesz go również pobrać tutaj. Nieużywany towar wraz z wypełnionym formularzem wyślij na poniższy adres:

Berries&Co.
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa

Zwracany towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu Berries&Co oraz zapakowany tak, aby w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
W przypadku usługi „Podaruj Berries balonem” przysługuje prawo zwrotu jedynie zakupionego towaru (przesyłka balonowa nie podlega zwrotowi).

Reklamację możesz złożyć drogą mailową – wysyłając maila na: [email protected], lub poprzez odesłanie do nas reklamowanego towaru wraz z oświadczeniem umieszczonym na odwrocie każdego paragonu/faktury na adres:

Berries&Co.
ul. Zelwerowicza 44
02-928 Warszawa

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni.
Odsyłając do nas reklamowany produkt nie musisz korzystać z formularza – możesz wysłać dowolne oświadczenie – pamiętaj tylko, aby wskazać w nim:

- na czym polega wada towaru,
- czy domagasz się naprawy, czy wymiany towaru na nowy,
- dane kontaktowe niezbędne do przeprowadzenia procesu reklamacji w tym: adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu.

Szczegóły dotyczące reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Nasza strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z naszej strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej o ciasteczkach tutaj. Zamknij