Nasze rozmiary

Naszyjniki

Rozmiar Całkowita długość naszyjnika
XS 39 cm
S 41 cm
M 45 cm

Bransoletki

Rozmiar Całkowita długość bransoletki
S 15,5 cm
M 16,5 cm

Pierścionki

Rozmiar Obwód wew. pierścionka Średnica pierścionka
6 46 mm 14,6 mm
11 51 mm 16,2 mm
13 53 mm 16,8 mm
15 55 mm 17,5 mm

Jak wybrać właściwy rozmiar bransoletki?

Wystarczy owinąć kawałek nitki lub sznurka wokół nadgarstka, zostawiając odrobinę luzu, a następnie przyłożyć go do linijki lub centymetra krawieckiego.

Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka?

Wystarczy owinąć kawałek nitki lub sznurka wokół palca, a następnie przyłożyć go do linijki lub centymetra krawieckiego.

POBIERZ PLIK DO MIERZENIA

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówienia następuje zaraz po zaksięgowaniu wpłaty i zajmuje od 2-3 dni roboczych. Zaraz po tym następuje wysyłka zamówienia. Twoja biżuteria powinna dotrzeć do Ciebie nie później niż 48 godzin od wysyłki. Bardzo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami, a postaramy się jak najszybciej przygotować Twoje zamówienie.

Płatności i dostawa

Płatności internetowe realizowane są przez tpay.com. Możesz dokonać zapłaty zarówno przelewem internetowym, kartą płatniczą / kredytową jak i Paypal’em. Jeśli wybierzesz opcję płatności standardowym przelewem, w tytule prosimy podać nr zamówienia. Numer rachunku bankowego oraz dane firmowe:

ING Bank Śląski: 32 1050 1041 1000 0092 1809 1172
Berries and Co.
ul. Mokotowska 46/7
00-543 Warszawa

Dostawę zamówień realizujemy za pośrednictwem kuriera DHL ( 15 pln), InPost kuriera ( 13 pln) oraz InPost Paczkomatów 24/7 ( 12 pln). Kurierzy dostarczają nasze zamówienia w ciągu 24 - 48 h. Zamówienia powyżej 1000 zł wysyłamy na nasz koszt(z wyłączeniem usługi Podaruj Berries Balonem).

Bardzo zależy Ci na czasie? Napisz do nas, a dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Dodatkowo, jeśli chcesz wysłać przesyłkę za granicę, skontaktuj się z nami

Odbiór osobisty

Możesz bezpłatnie odebrać swoje zamówienie w Showroomie Berries&Co. O tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru, poinformujemy Cię mailowo.

Showroom Berries&Co.
ul. Puławska 67 m.14
02-595 Warszawa
tel. 881 027 928
Pon. - Pt. 11:00 - 17:00

Gwarancja berries&co.

Udzielamy Tobie 24-miesięcznej gwarancji, licząc od daty sprzedaży, na złocenie biżuterii zakupionej bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Podstawą skorzystania z gwarancji jest dostarczenie nam produktu wraz z oryginałem paragonu/faktury. Szczegółowe warunki gwarancji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Gwarancja nie obejmuje m.in.: uszkodzeń mechanicznych i wynikłych z nich wad np. zerwanego łańcuszka, wypadniętego kamienia, wygiętego pierścionka; wymiany lub zwrotu pieniędzy za zgubione lub ukradzione przedmioty.

Należyte użytkowanie, czyli czego biżuteria nie lubi to m.in. kąpieli, perfum i złodziei; detergentów, oraz kosmetyków. Należyte użytkowanie wiąże się również z właściwym przechowywaniem produktu w oryginalnym opakowaniu.

Zwroty

Przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, wypełniając formularz na odwrocie załączonego rachunku bądź wysyłając oświadczenie na adres e-mail (podany poniżej), w terminie 14 dni. Formularz odstąpienia możesz również pobrać tu. Nieużywany towar wraz z wypełnionym formularzem należy wysłać na poniższy adres:

Berries&Co.
ul. Puławska 67 m.14
02-595 Warszawa
e-mail: [email protected]

Zwracany towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu Berries&Co. oraz zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku usługi Podaruj Berries Balonem. W tym zakresie, wyłącznie produkt Berries&Co. podlega prawie do odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Reklamacje należy kierować na adres e-mail: [email protected] lub poprzez wysyłkę towaru wraz z oświadczeniem umieszczonym na odwrocie każdego paragonu/faktury, na adres:

Berries&Co.
ul. Puławska 67 m.14
02-595 Warszawa
e-mail: [email protected]

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni. Przesyłając do nas produkt powinieneś wskazać w ww. oświadczeniu, czy domagasz się naprawy lub wymiany towaru na nowy oraz określić, na czym polega wada towaru; wskazać dane kontaktowe dla potrzeby załatwienia przez nas reklamacji, w tym: adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu. Szczegóły dotyczące reklamacji oraz prawa do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) znajdziesz w naszym Regulaminie.

Nasza strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z naszej strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej o ciasteczkach tutaj. Zamknij